Stiri si noutati

Diferenta de nivel: 1600m
Altitudine maxima :1713m
Durata: 8 ore

Ce poti face cand prognoza meteo iti indica soare si 12 grade in miezul lui Noiembrie la 2000m altitudine? Evident, profiti si incerci sa intinzi cat mai mult de sezonul MTB. Asta am facut si noi Vineri, 16 Noiembrie.

Mircea Florescu, Razvan Bucataru (Cocos), Mihai Ciobanu, Vali Nita, Ciprian Rosca, Robert Preda (Bebe) si Catalin Sprinceana au fost de aceasta data protagonistii noului nostru episod.
Asa cum am stabilit cu o zi inainte, ne-am grupat cu totii vineri dimineata in Pucioasa la numai 100 km Nord de Bucuresti pe drumul ce leaga Targoviste de Sinaia. Cam 30 de minute a duarat sa ne echipam si sa asamblam bicicletele demontate la transport asa ca pe la 9.30 ne incalalzeam pe soseaua dintre Pucioasa si comuna Runcu.

Ziua a inceput epic cu peisajul rural din Runcu: animalele in drum spre islaz, taranii mucitori pe langa gospodariile lor si hornurile caselor fumegand dupa noaptea rece, totul inconjurat de padurea inca galben – rosiatica.

Parasim satul si intram pe drumul forestier ce strabate valea Runcului, inaintand destul de eficient energizati de peisaj si stimulati de frigul de la umbra. Odata trecuti de Manastire, parasim forestierul si intram pe poteca turistica ce urca spre cabana Leaota. Urcusul pana la cabana se suprapune peste o muchie impadurita si abrupta dar destul de larga. Mai pe bicicleta, mai pe langa, intr-o ora de la intrarea pe carare eram deja in fata cabanei (acum din pacate parasita si devastata). Aici facem, la soare, prima pauza serioasa a zilei.

In scurt timp, suntem din nou pe biciclete, de aceasta data prin golul alpin ce se deschide larg imediat dupa “Stana de Piatra”.  Fascinati de belvedere ajungem pe varful Romanescu, cel mai inalt punct al traseului nostru. Masivul Iezer, Muntii Bucegi, Masivul Piatra Craiului, valea Ialomitei si valea Dambovitei, toate fac parte din privelistea ce ni se arata de la 1700m. Peisajul este de nedescris...

Dupa mai bine de 1300m diferenta de nivel ne incepem in sfarsit coborarea. Primul sectror prin gol alpin se coboara repede, poate mult prea repede. Intram in padure printr-o zona pietroasa si continuam printre radacini pe un “single track mioritic”. Poteca se transforma in scurt timp intr-un mare fagas noroios care coboara pana la intersectia cu un drum de taf. De aici lucrurile se schimba in greu pentru ca am coborat pana la 1000 m altitudine unde interactionam cu un covor gros de frunze cazute sub care zace un adevarat patinuar din noroi. Coborarile rapide se transforma de aici intr-o proba de echilibru printre

Despre BikeXpert

In 2002 am plecat la drum si acum suntem unul dintre cele mai importante nume de pe piata bicicletelor din Romania, un standard de calitate atat prin produsele oferite cat si prin calitatea serviciilor prestate. Experienta ne recomanda, la fel si ambitia si efortul continuu de a fi printre cei mai buni.
Oferim o gama foarte variata de produse si servicii la un standard inalt de calitate si la preturi cat mai bune. Promitem sa facem asta si in viitor si sa ne straduim sa devenim si mai buni si mai competitivi! Multumim ca ne sunteti alaturi.

Stiri recente

BikeXpert angajeaza

Esti pasionat de biciclete si doresti un job in domeniu?...

Antrenamentul in sala pentru ciclisti

Sfaturi pentru antrenamentul la sala...

test news 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam. Sed nisi. Nulla quis sem at nibh elementum imperdiet. Duis sagittis ipsum. Praesent mauris. Fusce nec tellus sed augue semper porta. Mauris massa. Vestibulum lacinia arcu eget nulla. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Curabitur sodales ligula in libero. Sed dignissim lacinia nunc. Curabitur tortor. Pellentesque nibh. Aenean quam. In scelerisque sem at dolor. Maecenas mattis. Sed convallis tristique sem. Proin ut ligula vel nunc egestas porttitor. Morbi lectus risus, iaculis vel, suscipit quis, luctus non, massa. Fusce ac turpis quis ligula lacinia aliquet. Mauris ipsum. Nulla metus metus, ullamcorper vel, tincidunt sed, euismod in, nibh. ...