Stiri si noutati

Elvetianul Andy Brunner. De la Paris- Dakar la BikeXpert Racing Team

13.01.2014

In sezonul ce tocmai a trecut, la mai toate concursurile de biciclete din vecinatatea Bucurestilor dar uneori si din tara, poate l-ati remarcat pe Andy Brunner, un elvetian get beget adoptat de Romania.
Dupa ce a strabatut mai toate desterturile si salbaticiile din lume ca pilot moto de raliu, Andy, a venit pe motocicleta aici prin anii 90, si-a construit un business,  s-a casatotit cu o romanca frumoasa de profesie medic (Diana) cu care are impreuna un pusti multi-sport (Brad), s-a reprofilat pe bicicleta si n-a mai plecat, indragostit fiind peste cap de natura romaneasca si de famila sa.
Despre Andy sunt multe de supus dar ne rezumam la faptul ca este unul dintre finisherii raliului Paris- Dakar si un rider de invidiat, cooptat in 2013 in echipa noastra de ciclism, BikeXpert Racing Team.
Andy ne-a demonstrat, in aceste luni, ca varsta nu este un obstacol in practicarea ciclismului cu atat mai mult a mountain bike-ului. Datorita vastei sale experiente pe doua roti, la 59 de ani, ne invata la propriu cum sa abordam cele mai tehnice sectoare de coborare  si ne demonstreaza ca tehnica nu e totul si ca tupeul face diferenta cand vine vorba de downhill.
Nu este de mirare ca Andy a ales sa foloseasca o bicicleta full suspension, CUBE AMS 130 Race, cu o cursa reglabila in asa fel incat sa se preteze atat pentru maratoane cat si pentru turele la munte sau viitoarele concursuri de enduro.
Andy este un model de ambitie si determinare tinand piept tuturor antrenamentelor BikeXpert fie de rulaj fie de intervale.

De curand, Andy a acordat revistei Freerider.Ro un interviu amanuntit despre activitatea sa:

1.Salut Andy! De când pasiunea pentru biciclete? Stiu ca ai fost în permanenta pentru sporturile cu motor.

Am mers mult pe bicicleta când eram copil si adolescent. Mai târziu cand am participat la competitiile auto si moto, bicicleta a facut parte din programul meu de pregatire fizica. În acea perioada chiar am participat la câteva curse de MTB. Primul meu MTB a fost un CILO, fabricat în Elvetia, vopsit în roz cu negru si bineinteles cu furca rigida.

2.Ce te-a de terminat sa faci aceasta trecere si cum s-a produs?

Pentru a raspunde la aceasta întrebare trebuie sa fac un mic ocol. Deoarece am folosit bicicleta pentru antrenamente, am folosit-o si pentru recuperare dupa interventiile chirurgicale. Cat timp am fost pilot profesionist moto, am avut numeroase fracturi si probleme cu articulatiile. Îmi amintesc foarte bine ca dupa o operatie la genunchi mai ramânea putin timp pana la Raliul Faraonilor, unde trebuia sa particip pentru echipa oficiala Suzuki Moto.
Pentru antrenament, am plecat sa fac turul zonei Binne cu bicicleta mea Gitanes, reglata cu saua foarte sus pentru început si cu un brat mai scurt al angrenajului pe partea stânga (unde aveam genunchiul operat). La fiecare 10 km m-am dat cu spray cu gheata sa anesteziez genunchiul încins dupa care am coborat saua cu cativa centimetri. Dupa un tur am ajuns acasa cu ochii in lacrimi dar cu genunchiul mai flexibil.
Acum ca sa revin la întrebarea ta, anul trecut in septembrie, abia puteam sa cobor din pat din cauza durerii de genunchi. Nu mai aveam muschi si forta, dar aveam burta. M-am gândit de multe ori sa fac sport, dar din cauza ca nu mai eram în forma fizica buna, renuntam. Trebuie sa intelegi ca toata viata mea am facut sport doar la nivel înalt (ski, moto, windsurf) si nu ma multumeam daca nu ajungeam într-o zona de performanta care sa-mi faca placere.
In plus, mi-am spus ca este o vreme pentru fiecare lucru si ca

Despre BikeXpert

In 2002 am plecat la drum si acum suntem unul dintre cele mai importante nume de pe piata bicicletelor din Romania, un standard de calitate atat prin produsele oferite cat si prin calitatea serviciilor prestate. Experienta ne recomanda, la fel si ambitia si efortul continuu de a fi printre cei mai buni.
Oferim o gama foarte variata de produse si servicii la un standard inalt de calitate si la preturi cat mai bune. Promitem sa facem asta si in viitor si sa ne straduim sa devenim si mai buni si mai competitivi! Multumim ca ne sunteti alaturi.

BikeXpert angajeaza

Esti pasionat de biciclete si doresti un job in domeniu?...

Antrenamentul in sala pentru ciclisti

Sfaturi pentru antrenamentul la sala...

test news 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam. Sed nisi. Nulla quis sem at nibh elementum imperdiet. Duis sagittis ipsum. Praesent mauris. Fusce nec tellus sed augue semper porta. Mauris massa. Vestibulum lacinia arcu eget nulla. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Curabitur sodales ligula in libero. Sed dignissim lacinia nunc. Curabitur tortor. Pellentesque nibh. Aenean quam. In scelerisque sem at dolor. Maecenas mattis. Sed convallis tristique sem. Proin ut ligula vel nunc egestas porttitor. Morbi lectus risus, iaculis vel, suscipit quis, luctus non, massa. Fusce ac turpis quis ligula lacinia aliquet. Mauris ipsum. Nulla metus metus, ullamcorper vel, tincidunt sed, euismod in, nibh. ...