Stiri si noutati

Race Report de la BRASOV XCM, iunie 2013

28.06.2013

Duminica 23 iunie am participat in grup extins la Brasov XCM, un concurs aflat la a 2-a editie si organizat de prietenii nostri de la C.S. Pro Cycling. Pentru ca am venit din directii diferite, regruparea am facut-o inainte de Start chiar pe stadionul Olimpia din Brasov. O mare parte dintre noi am venit direct din Bucuresti, Catalin si Alex din Pucioasa, Iorgos de pe valea Oltului iar Adi si Basso direct din Prapastiile Zarnestilor unde erau campati de cateva zile.
Majoritarea am participat la tura scurta adica cca. 49 km cu 1500 m diferenta de nivel, Adi Moroiu fiind unicul participant din partea BikeXpert Racing Team, la tura lunga- cca. 69 km cu 3000 m diferenta de nivel.

Startul s-a dat la ora 10 pe strazile inguste ale Brasovului. Pana la intrarea pe drumul forestier spre Poiana Brasov, am avut suficient timp sa ne incalzim in spatele masinii organizatorilor. Lipsa de odihna datorata trezitului la ora 5.00 s-a simtit din plin pana ne-am intrat in ritm. Noroc cu gelurile energizante  si bautura izotonica de la ISOSTAR care si-au facut efectul mai mult decat rapid. Pe prima portiune a traseului (drumul forestier spre Poiana), s-a tras tare stiind ca traseul scurt are cu putin sub 50 km si concurenta este mare. Apropo de concurenta,  la linia de Start au fost prezenti rideri din toate colturile tarii si de la majoritatea cluburilor sportive, prefigurand o batalie apriga pentru primele pozitii.

Odata ajunsi in Poaiana Brasov, am intrat pe primul single-track unde ne-am convins de adevarata stare a potecilor ce urma sa le coboram in padurile de pe Postavaru si Tampa - radacini si pietre ude de la ploaia torentiala de sambata noapte. Pana la urma, euforia concursului ne-a facut sa trecem mai usor peste sentimentul de vulnerabilitate. Ruperile de ritm au fost la ordinea zile de parca eram la un concurs de XCO nu unul de XCM; alternanta rapida dintre coborarile abrupte si ude cu urcarile la fel de abrupte si la fel de ude facea sa nu-ti faci timp pentru o minima odihna.

Din Poiana Brasov spre Rasnov, atat tura scurta cat si cea lunga au strabatut coborari pietrose peste praguri si radacini care-ti ieseau parca de nicaieri. De cele mai multe ori aveam in fata ochilor doar saua care se ridica acum la nivelul pieptului. Coboram, coboram dar trebuia sa mai si urcam inapoi in Poiana (tura scurta), asa ca nu ne-am facut prea multe sperante pentru odihna. Inapoi spre Poaiana Brasov, am urcat lejer pe un forestier nisipos unde abia te puteai rehidrata... era zona de calcat pedala si de recuperat locuri.

Imediat la intrarea in Poiana ne incuraja prietenul nostru Ion Trandafir impreuna cu familia care trambita de zor la vuvuzele . Trebuie sa recunoastem ca pe acea ultima urcare, Ion ne-a facut sa simtim ca nu suntem singuri asa ca toate incurajarile au fost un bun plus moral (multumim Ioane!). Trageam tare si dadeam tot ce mai puteam da din noi pe ultima urcare serioasa a concursului, inainte de prima coborare serioasa din acesta. Da, urcarea se termina, chinul sudorii lua sfarsit dar stiam ca a cobori din Poiana

Despre BikeXpert

In 2002 am plecat la drum si acum suntem unul dintre cele mai importante nume de pe piata bicicletelor din Romania, un standard de calitate atat prin produsele oferite cat si prin calitatea serviciilor prestate. Experienta ne recomanda, la fel si ambitia si efortul continuu de a fi printre cei mai buni.
Oferim o gama foarte variata de produse si servicii la un standard inalt de calitate si la preturi cat mai bune. Promitem sa facem asta si in viitor si sa ne straduim sa devenim si mai buni si mai competitivi! Multumim ca ne sunteti alaturi.

BikeXpert angajeaza

Esti pasionat de biciclete si doresti un job in domeniu?...

Antrenamentul in sala pentru ciclisti

Sfaturi pentru antrenamentul la sala...

test news 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam. Sed nisi. Nulla quis sem at nibh elementum imperdiet. Duis sagittis ipsum. Praesent mauris. Fusce nec tellus sed augue semper porta. Mauris massa. Vestibulum lacinia arcu eget nulla. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Curabitur sodales ligula in libero. Sed dignissim lacinia nunc. Curabitur tortor. Pellentesque nibh. Aenean quam. In scelerisque sem at dolor. Maecenas mattis. Sed convallis tristique sem. Proin ut ligula vel nunc egestas porttitor. Morbi lectus risus, iaculis vel, suscipit quis, luctus non, massa. Fusce ac turpis quis ligula lacinia aliquet. Mauris ipsum. Nulla metus metus, ullamcorper vel, tincidunt sed, euismod in, nibh. ...