Stiri si noutati

Race Report - Maratonul Bucegilor, Padina Fest

13.08.2013

Week end-ul 2-4 August  a fost unul plin pentru BikeXpert Racing Team. Pe scurt am participat la 3 concursuri in 2 zile si in total am strans 6 podiumuri.

De aceasta data ne oprin la Maratonul Bucegilor, Padina Fest, concurs la care BikeXpert a participat  in dubla calitate: participant si sponsor. Pentru ca Duminica se desfasura, in paralel, Road Grand Prix, la Ploiesti, unde nu avea cum sa nu ia startul mai toata echipa noastra la baza soselara, la Padina Fest delegat a fost colegul nostu Catalin Sprinceana, om de-al locului, fost salvamontist in zona si declarat iubitor incurabil al muntelui.
L-am rugat pe Catalin sa ne scrie cateva impresii despre concurs.

„Maratonul Bucegilor este concursul meu de suflet din doua mari motive. Unul pentru ca se desfasoara printre locurile drage in care am lucrat ca voluntar la Salvamont mai bine de 10 ani si al doilea pentru ca in urma cu 3 ani a fost primul concurs de MTB la care am participat dupa multi ani de absenta de la competitiie de ciclism montan.

Pentru ca se desfasoara in cadrul festivalului Padina Fest, mi-am zis sa ajung in zona de sambata seara pentru a mai socializa cu prietenii si a ma bucura de conceretele Urma si Suie Paparude. Mare greseala pentru ca locul unde am dormit era aproape de scena si in noaptea aceea n-am reusit sa inchid un ochi in ciuda faptului ca pe la ora 12 eram in pat. Cred ca am reusit sa atipesc cam 20 min undeva spre ora 7 dimineata.

M-am ridicat din pat cu o strare de nervozitate si un sentiment de neindreptatire incercad sa ma axez pe ceea ce urma la inceputul zilei, respectiv sa montez impreuna cu organizatorii arcada  BikeXpert si sa ma pregatesc pentru Start. Lucrurile pareau sa fie impotriva mea. La „incalizre” de fiecare pedala parca atarna un bolovan iar ochii refuzau sa-mi ofere o privire clara.

In fine, ne aranjam la Start inainte cu 5 min. si adrenalina momentului se pare ca incepea sa-si faca efectul rapid. Cursa a inceput tare, cu un start loop pentru departajare. Incercam sa raman in fata cu greu si cu pulsul trecut de 185 de batai pe minut. Stiam ca daca inchid bucla bine o sa am timp sa-mi  trag sufletul pe sectorul de pe marginea lacului Bolboci. Planul a functionat si la iesirea din start loop eram in grupul din fata cu Adrian Nitu, Daniel Dascal (de la Giant) , Adrian Dumitru (de la Felt- Sidi) si Daniel Sardan (de la NoMad-Merida-CST).

Asa cum am sperat, pe marginea lacului Bolboci mi-am intrat in ritm si am preluat conducerea grupului pe care am si pastrat-o mai bine de 6 km pana apropae de intersectia drumurilor Dichiu- Orzea, mai sus de cabana Zanoaga. Euforia momentului m-a facut sa uit de orice strategie tehnica. Poate ca era mai bine sa raman mai in spate, la plasa si sa-mi pastrez energia pentru urcare...

Pe prima urcare serioasa am ramas undeva pe locul 7 dar avand tot timpul in fata mea pentru a recupera. Stiam ca pe a doua jumatate a cursei urma sa ma simt mai bine asa ca nu mi-am pierdut speranta la un loc mai bun. Traficul auto si praful ridicat in aer faceau lucurile mult mai dificile.
Dupa ce am fost incurajat in varf la Dichiu de un grup de prieteni, mi-am continuat traseul singur pe asfaltul spre Piatra Arsa intr-o lupta teribila cu vantul din fata. La Piatra Arsa am fost surprins ca arbitrii ne-au dirijat spre Babele pe poteca turistica, ingusta,  marcata cu banda galbena, nu pe drumul auto asa cum stiam de la sedinta tehnica. Totul spre avantajul meu pentru ca de regula am inaintare mai buna pe urcarile mai abrupte si mai tehnice in comparatie cu cele pe drumurile forestiere.
Pana la Babele am recuperat 3 locuri in ciuda crampelor datorate cel mai probabil lipsei de somn. Coborarea pe drumul pe care trebuia sa urcam initial am facut-o cu Gabi si Dan. Pana la Piatra Arsa unde avea sa intram pe poteca spre Pestera am ramas doar c

Despre BikeXpert

In 2002 am plecat la drum si acum suntem unul dintre cele mai importante nume de pe piata bicicletelor din Romania, un standard de calitate atat prin produsele oferite cat si prin calitatea serviciilor prestate. Experienta ne recomanda, la fel si ambitia si efortul continuu de a fi printre cei mai buni.
Oferim o gama foarte variata de produse si servicii la un standard inalt de calitate si la preturi cat mai bune. Promitem sa facem asta si in viitor si sa ne straduim sa devenim si mai buni si mai competitivi! Multumim ca ne sunteti alaturi.

BikeXpert angajeaza

Esti pasionat de biciclete si doresti un job in domeniu?...

Antrenamentul in sala pentru ciclisti

Sfaturi pentru antrenamentul la sala...

test news 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam. Sed nisi. Nulla quis sem at nibh elementum imperdiet. Duis sagittis ipsum. Praesent mauris. Fusce nec tellus sed augue semper porta. Mauris massa. Vestibulum lacinia arcu eget nulla. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Curabitur sodales ligula in libero. Sed dignissim lacinia nunc. Curabitur tortor. Pellentesque nibh. Aenean quam. In scelerisque sem at dolor. Maecenas mattis. Sed convallis tristique sem. Proin ut ligula vel nunc egestas porttitor. Morbi lectus risus, iaculis vel, suscipit quis, luctus non, massa. Fusce ac turpis quis ligula lacinia aliquet. Mauris ipsum. Nulla metus metus, ullamcorper vel, tincidunt sed, euismod in, nibh. ...