Utile

Stiri si noutati

Top Gear Romania si Cube Litening Super HPC SL

11.12.2012

Cand spui Top Gear te gandesti invevitabil la cele mai riguroase teste pentru masini . De curand echipa Top Gear Romania  a scos la test o alta masina, una de facut performanta si muschi, este vorba despre varful de gama al bicicletelor de sosea de la CUBE, respectiv modelul de top LITENING SUPER HPC SL.

Fara prea multa inroducere, va prezentam mai jos intregul articol TOP GEAR:


“E greu la Top Gear. Toata ziua testam masini noi, ne plimbam de colo colo, zburam in toate colturile lumii in cautarea celor mai bune drumuri si cand ramanem fara combustibil in rezervor, ne bagam in prima benzinarie, pentru a relua acest ciclu nesfarsit. Pentru asta, multi fani ne invidiaza si ar da orice sa fie in locul nostru.

Ei bine, in noiembrie, numai redactor de la Top Gear sa nu fi fost, pentru ca a fost cu adevarat greu. Sprijinita ferm de biroul meu, atragand atat atentia intregii redactii cat si a trecatorilor curiosi, s-a pripasit o dihanie cu doua roti, pe numele ei CUBE LITENING SUPER HPC SL COMPACT BLACKLINE. Stiu ca suna pompos, ca o linie de sange albastru al unor conti austrieci, dar chiar merita fiecare litera, performantele ei sunt la cel mai inalt nivel.
Nu este nici un secret ca biciclismul este pentru mine unul dintre hobby-urile principale, asa ca “onoarea” acestui test mi-a fost oferita cu generozitate de catre colegi, care isi cautau de zor prin buzunare cheile de la masini.

Bine, fie, ma invoiesc. Voi transpira cu placere mai ales ca prognoza meteo era de partea mea. Am pus mana pe cadru, cu intentia de a muta bicicleta intr-o zona mai putin circulata. Noroc ca am luat-o cu blandete pentru ca era sa o infig in tavan, obisnuit fiind cu biciclete de 12-13 kilograme. Specificatia ei spune ca are 6,1 kg, adica bate vantul mai tare, ti-o darana de pe perete. Ulterior la cantarul oficial, s-a dovedit ca exemplarul nostru se ingrasase pana la 7,3 kg, dar tot ca un fulg se simtea. Explicatiile le-am gasit in fisa tehnica: cadru, furca si tija de sa din carbon, schimbatoare si frane Dura Ace 7900, 20 de viteze, jante DT Swiss 2.0 Race, anvelope Schwalbe Ultremo ZX Kevlar.

Pe sosea, bicicleta a fost asa cum era de asteptat, mult mai tare ca mine. Pentru poze, m-am luat la intrecere cu masina fotografului, dar pe la 40 km/h stiksurile mi-au cedat brusc si am coborat viteza spre una mai domestica, de croaziera, undeva pe la 25 km/h.
Insa chiar si asa, la nivelul meu de amator, pot confirma ca Litening voia, putea si isi dorea mai mult. Din pacate pentru ea performantele mele nu s-au ridicat la nivelul asteptarilor asa ca aveam un scor final previzibil: CUBE 1- Popa 0.

Exista insa si o veste buna: am gafait si am scos limba cum n-am mai scos-o de mult. A fost o ultima sedinta rutiera inainte de sosirea iernii. Colegii se amuzau copios, mai ales ca nu-ti  vezi zilnic seful imbract  in colanti, insa le-a trecut imediat, cand le-am spus ca tineam intre picioare  o bicicleta de 15.999 lei (promotie de iarna pe www.bikeXpert.ro- 12.999 lei). Si daca am fi respectat proportiile euro/kg, “conservele” lor ar fi trebuit sa coste cam jumatate de milion de euro. Ca sa nu mai zic ca n-aveau vreun gram de carbon...”





Despre BikeXpert

In 2002 am plecat la drum si acum suntem unul dintre cele mai importante nume de pe piata bicicletelor din Romania, un standard de calitate atat prin produsele oferite cat si prin calitatea serviciilor prestate. Experienta ne recomanda, la fel si ambitia si efortul continuu de a fi printre cei mai buni.
Oferim o gama foarte variata de produse si servicii la un standard inalt de calitate si la preturi cat mai bune. Promitem sa facem asta si in viitor si sa ne straduim sa devenim si mai buni si mai competitivi! Multumim ca ne sunteti alaturi.

Stiri recente

BikeXpert angajeaza

Esti pasionat de biciclete si doresti un job in domeniu?...

Antrenamentul in sala pentru ciclisti

Sfaturi pentru antrenamentul la sala...

test news 1

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer nec odio. Praesent libero. Sed cursus ante dapibus diam. Sed nisi. Nulla quis sem at nibh elementum imperdiet. Duis sagittis ipsum. Praesent mauris. Fusce nec tellus sed augue semper porta. Mauris massa. Vestibulum lacinia arcu eget nulla. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Curabitur sodales ligula in libero. Sed dignissim lacinia nunc. Curabitur tortor. Pellentesque nibh. Aenean quam. In scelerisque sem at dolor. Maecenas mattis. Sed convallis tristique sem. Proin ut ligula vel nunc egestas porttitor. Morbi lectus risus, iaculis vel, suscipit quis, luctus non, massa. Fusce ac turpis quis ligula lacinia aliquet. Mauris ipsum. Nulla metus metus, ullamcorper vel, tincidunt sed, euismod in, nibh. ...