Bikexpert.ro foloseste cookie-uri. Afla mai multe detalii citind politica noastra de utilizare cookies aici

ANGRENAJ SHIMANO XT FC-M782 HOLLOWTECH II 3x10V

ANGRENAJ SHIMANO XT FC-M782 HOLLOWTECH II, 3 FOI, 10V Cu o mare traditie in domeniu, gama Shimano Deore XT a facut istorie inca de cand a fost lansata in 1982 ca fiind prima gama dedicata in totali...
Cod Produs Stoc Optiune Pret cumpără
IFCM782C002XS Indisponibil 40x30x22T, 170mm, argintiu 691,00 Lei
Adauga in cos
IFCM782C002XL Indisponibil 40x30x22T, 170mm, negru 691,00 Lei
Adauga in cos
IFCM782G002XL Indisponibil 40x30x22T, 180mm, argintiu 691,00 Lei
Adauga in cos

Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei
Ridicare personala din Showroom BikeXpert Unirii sau Pantelimon
Plata in rate fara dobanda. Click aici pentru detalii

Info stoc

In stoc – acest produs este disponibil
Stoc limitat – cantitate limitata, in unele cazuri fiind posibil ca stocul sa fie epuizat
La comanda – se livreaza in 2-4 zile lucratoare daca este in stocul furnizorului
Indisponibil – acest produs nu se poate livra

Descriere

ANGRENAJ SHIMANO XT FC-M782 HOLLOWTECH II, 3 FOI, 10V

Cu o mare traditie in domeniu, gama Shimano Deore XT a facut istorie inca de cand a fost lansata in 1982 ca fiind prima gama dedicata in totalitate MTB-ului. Tehnologiile de ultima ora folosite si inovatiile fac ca avantajele gamei XT sa fie in avantajul tau!

Angrenaj Shimano XT FC-M780 Hollowtech II - Angrenaj pentru Cross-Country/Trail pe rulment exterior si ax integrat. Foaia din jumatate a acestui angrenaj este fabricata din carbon compozit.

Caracteristici:

Tehnologie Hollowtech II
Tehnologie Dyna-Sys pentru 10 pinioane
Tehnologie HG-X cu lanturi directionale
Pentru BB Shell de 68/73mm
Q-Factor mic

Greutate: 870 g

DYNA-SYS – este o tehnologie revolutionara pentru MTB ce presupune folosirea casetelor de 10 pinioane. Avantajele sunt multiple. Mai multe pinioane inseamna mai multe rapoarte, fapt ce permite ciclistului sa foloseasca mai mult si in combinatii noi foaia principala (mijlocie); mai mult timp petrecut pe foaia mijlocie inseamna mai putine schimbari ale foilor. Orice schimbare de foaie aduce dupa sine doua sau trei schimbari de “recuperare” la pinioane, iar schimbarile de viteza inseamna pierdere de cadenta si de forta in pedalare. Spre exemplu, pe o urcare in care ciclistul merge pe foaia mijlocie si pinionul de 30, atunci cand panta devine mai abrupta, acesta este nevoit sa schimbe pe foaia mica; dar foaia mica in combinatie cu pinionul de 30 este o viteza prea mica pentru urcarea respectiva si o trecere prea mare de la pedalat in forta la pedalat “in gol”, fiind nevoie de doua sau trei schimbari de “recuperare” de pe pinioanul de 30 pe altele mai mici pentru a echilibra raportul. Se pierde astfel cadenta si energie prin schimbari repetate pentru gasirea raportului optim.

Dyna-Sys reduce numarul de schimbari de “recuperare” la doar una singura si aceasta fiind folosita destul de rar. Cum? Prin introducerea celor 10 pinioane cu cel mare de 36 dinti fata de 34 dinti cat era maxim inainte, dar si prin folosirea foii mici cu 24 dinti in loc de 22 de pe modelele fara Dyna-Sys. Asta inseamna ca foaia mijlocie poate fi folosita in urcari si cu pinionul de 32dinti (al doilea din caseta de 10 pinioane) de aici rezultand o mai mica necesitate de a schimba pe foaia mica. Dar chiar si atunci cand panta cere schimbarea pe foaia mica, pentru ca aceasta este de 24 de dinti fata de 22, nu este nevoie decat de o singura schimbare de “recuperare” la pinioane pentru a reveni la un raport echilibrat. Inca un avantaj al tehnologiei Dyna-Sys este schimbarea mai rapida, mai silentioasa si mai eficienta a foilor prin CloseStep, adica foia mare si cea mica sunt mai aproape ca numar de dinti de cea mijlocie (42/32/34 fata de 44/32/22). Astfel, lantul urca ma usor de pe foaia de 24 pe cea de 32, sau coboara mai bine de pe 42 pe 32.

Nu in ultimul rand, rapoarte de transmisie apropiate intre pinioane înseamnă salturi mai mici intre viteze , adica schimbare mai lina fara balans nedorit al lantului, eficienta mai mare si sanse mai mici de a avea accidente nedorite (ruperi de lant, chaining, pedalari in gol, etc). Schimbatul vitezelor poate face diferenta intr-o cursa de cross-country, de aceea Shimano a regandit tehnologia introducand Dyna-Sys pe sistemele de angrenare de top, aducand eficienta schimbarii vitezolor la un nivel la care nu a mai fost pana acum.

HOLLOWTECH II – ofera angrenajelor Shimano cel mai bun raport intre rigiditate, greutate, rezistenta si rotatie. Bratele angrenajului sunt fabricate printr-un procedeu special de forjare patentat de Shimano, acestea fiind goale pe interior dar in acelasi timp rezistente; bratului drept i se integreaza axul pedalier care si acesta este gol. Aceste lucruri ofera in mod evident o greutate mai mica decat a angrenajelor clasice, dar in acelasi timp si o mai mare rigiditate pentru a nu pierde din forta de pedalat prin torsiuni. Dupa lungi teste, Shimano a ajuns la concluzia ca axul cu diametru de 24mm ofera cel mai echilibrat raport intre cei patru parametrii, un ax cu rulmenti mai mari de atat nefiind asa de rezistent in timp, deci mai putin fiabil, iar un ax mai mic rotindu-se mai greu. Rulmentii sunt mutati in exteriorul cadrului pentru o mai buna distribuire a greutatii si pentru o stabilitate mai mare. Se obtine astfel un angrenaj de calitate superioara, optimizat pana la cel mai mic detaliu pentru a face fata nevoilor dumneavoastra.

HG-X - Lanturile directionale HG-X pentru 10 viteze asigura un schimb al vitezelor mai fin, sunt mai usoare si ofera un spor general de performanta. Partea exterioara a lantului este optimizata pentru schimbarea foilor iar partea interioara pentru schimbarea pinioanelor.



Specificatii

Tip: Angrenaje cu 3 foi
Numar pinioane: 10 pinioane
Ax: Tip Hollowtech
Material: Aluminiu
Greutate: 870 gr.

ANGRENAJ SHIMANO XT FC-M782 HOLLOWTECH II 3x10V http://www.bikexpert.ro/userfiles/3f36334d-27dd-49ca-9d2d-ba2ff682895f/products/1373916_list.jpgShimano
691.00RON La comanda