SCHIMBATOR SHIMANO DEORE RD-M615 SHADOW PLUS 10 PINIOANE

SCHIMBATOR SHIMANO DEORE RD-M615 SHADOW PLUS 10 PINIOANE Tehnologia SHIMANO SHADOW RD+ - pe schimbator este montat un comutator cu ajutorul caruia poti tensiona patina schimbatorului. Sistemul funct...
Cod Produs Stoc Optiune Pret cumpără
IRDM615GSS La comanda Patina GS, argintiu 244,00 Lei
Adauga in cos
IRDM615GSL La comanda Patina GS, negru 244,00 Lei
Adauga in cos
IRDM615SGSS Stoc limitat Patina SGS, argintiu 159,00 Lei
244,00Lei
Adauga in cos
IRDM615SGSL In stoc Patina SGS, negru 159,00 Lei
244,00Lei
Adauga in cos

Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 250 lei
Ridicare personala din Showroom BikeXpert Unirii sau Pantelimon
Plata in rate fara dobanda. Click aici pentru detalii

Info stoc

In stoc – acest produs este disponibil
Stoc limitat – cantitate limitata, in unele cazuri fiind posibil ca stocul sa fie epuizat
La comanda – se livreaza in 2-4 zile lucratoare daca este in stocul furnizorului
Indisponibil – acest produs nu se poate livra

Descriere

SCHIMBATOR SHIMANO DEORE RD-M615 SHADOW PLUS 10 PINIOANE

Tehnologia SHIMANO SHADOW RD+ - pe schimbator este montat un comutator cu ajutorul caruia poti tensiona patina schimbatorului. Sistemul functioneaza asemenea unui ambreiaj, prin frecare, reduce semnificativ zgomotul produs de lant si miscarea acestuia, astfel incat sansele sa-ti cada lantul sunt aproape zero. Mai mult de atat, poti ajusta tensionarea patinei cu ajutorul unei chei speciale pozitionate in interiorul schimbatorului, sub capacul mecanismului. Cu cat patina este mai tensionata, cu atat este mai greu de miscat, lantul bate semnificativ mai putin pe trasee denivelate.

Atunci cand sistemul nu este cuplat, schimbatorul se comporta ca unul normal.



Tehnologia Dyna-Sys – este o tehnologie revolutionara pentru MTB ce propune folosirea casetelor de 10 pinioane. Avantajele sunt multiple. Mai multe pinioane inseamna mai multe rapoarte, fapt ce permite ciclistului sa foloseasca mai mult si in combinatii noi foaia principala (mijlocie); mai mult timp petrecut pe foaia mijlocie inseamna mai putine schimbari ale foilor. Orice schimbare de foaie aduce dupa sine doua sau trei schimbari de “recuperare” la pinioane, iar schimbarile de viteza inseamna pierdere de cadenta si de forta in pedalare. Spre exemplu, pe o urcare in care ciclistul merge pe foaia mijlocie si pinionul de 34, atunci cand panta devine mai abrupta, acesta este nevoit sa schimbe pe foaia mica; dar foaia mica in combinatie cu pinionul de 34 este o viteza prea mica pentru urcarea respectiva si o trecere prea mare de la pedalat in forta la pedalat “in gol”, fiind nevoie de doua sau trei schimbari de “recuperare” de pe pinionul de 34 pe altele mai mici pentru a echilibra raportul. Se pierde astfel cadenta si energie prin schimbari repetate pentru gasirea raportului optim.

Dyna-Sys reduce numarul de schimbari de “recuperare” la doar una singura si aceasta fiind folosita destul de rar. Cum? Prin introducerea celor 10 pinioane cu cel mare de 36 dinti fata de 34 dinti cat era maxim inainte, dar si prin folosirea foii mici cu 24 dinti in loc de 22 de pe modelele fara Dyna-Sys. Asta inseamna ca foaia mijlocie poate fi folosita in urcari si cu pinionul de 36dinti, un raport bun de urcat, de aici rezultand o mai mica necesitate de a schimba pe foaia mica. Dar chiar si atunci cand panta cere schimbarea pe foaia mica, pentru ca aceasta este de 24 de dinti fata de 22, nu este nevoie decat de o singura schimbare de “recuperare” la pinioane pentru a reveni la un raport echilibrat. Inca un avantaj al tehnologiei Dyna-Sys este schimbarea mai rapida, mai silentioasa si mai eficienta a foilor prin CloseStep, adica foia mare si cea mica sunt mai aproape ca numar de dinti de cea mijlocie (42/32/24 fata de 44/32/22). Astfel, lantul urca ma usor de pe foaia de 24 pe cea de 32, sau coboara mai bine de pe 42 pe 32.

Nu in ultimul rand, rapoarte de transmisie apropiate intre pinioane înseamna salturi mai mici intre viteze , adica schimbare mai lina fara balans nedorit al lantului, eficienta mai mare si sanse mai mici de a avea accidente nedorite (ruperi de lant, chaining, pedalari in gol, etc). Schimbatul vitezelor poate face diferenta intr-o cursa de cross-country, de aceea Shimano a regandit tehnologia introducand Dyna-Sys pe sistemele de angrenare de top, aducand eficienta schimbarii vitezolor la un nivel la care nu a mai fost pana acum.

Top Normal – schimbatul pe plus la maneta cu degetul mare duce la urcarea unui pinion.

Compatibil cu orice set de 10 pinioane, indiferent de producator.
Compatibil cu orice lant pentru 10 pinioane, indiferent de producator.
Compatibil doar cu manete Shimano Dyna-Sys pentru 10 pinioane!

Patina lunga SGS inseamna o capacitate maxima permisa a schimbatorului de 43 dinti. Capacitatea se refera la cat de mult poate intinde schimbatorul excesul de lant pentru a tine tensionat ansamblul, iar capacitatea maxima se calculeaza dupa formula:

capacitate = (nr. dinti foaie mare – nr. dinti foaie mica) + (nr. dinti pinion mare – nr. dinti pinion mic).

Ce inseamna asta mai exact? Spre exemplu, pentru o combinatie de foi Dyna-Sys 42/32/24 cu pinioane 11-36, cu o lungime corecta a lantului (intins pe foaie mare si pinionul mare, plus inca doua zale), o patina lunga SGS va permite sa combinati toate foile cu toate pinioanele - valoarea in urma calculului cu formula este de 43 dinti, exact cat permite si patina SGS deci totul este posibil -

Specificatii

Tip: 10 pinioane
Tip montaj: Pe cadru/ureche
Capacitate totala maxima: GS 35T SGS 43T
Diferenta maxima dintre foi: GS 18T SGS 22T
Pinion maxim: 36T
Pinion minim: 11T
Greutate: GS 330 gr. SGS 339 gr.

SCHIMBATOR SHIMANO DEORE RD-M615 SHADOW PLUS 10 PINIOANE http://www.bikexpert.ro/userfiles/3f36334d-27dd-49ca-9d2d-ba2ff682895f/products/1377134_list.jpg Shimano
159.00 RON în stoc